Eetfestijn: 18 november 2018

Afbeeldingsresultaat voor eetfestijn

De directie, de Vriendenkring, het personeel, het oudercomité en de leerlingen van GO! Campus Herzele nodigen u uit op ons jaarlijks eetfestijn. De opbrengst wordt volledig aangewend voor de pedagogische projecten van de campus.

U bent van harte welkom in ons schoolrestaurant op zondag 18 november 2018 van 11.30 uur tot 14.30 uur.

Op het menu staan varkenshaasje met de keuze natuur, champignon of provençaal en kabeljauwhaasje met botersaus. Voor wie dit niet lust zijn er ook balletjes in tomatensaus. Alles wordt geserveerd met frietjes en wordt vers bereid in ons schoolrestaurant. Volwassenen betalen 15 euro, kinderen (6 tem 12 jaar) betalen 8 euro. Onze Trampoline-kleuters kunnen gratis aanschuiven, andere kleuters betalen 4 euro.

Kaarten kunnen telefonisch gereserveerd worden op het nummer 053/62.23.71 of via e-mail: info@atheneum-herzele.be.

GO! De Trampoline

GO! De Trampoline is een innovatieve school, ingebed op een campus waar ook secundair onderwijs wordt aangeboden.

Wij zetten als school sterk in op de taalontwikkeling van onze kinderen. We starten met het aanbieden van de letters in onze 3de kleuterklas, uiteraard op een speelse manier. Op die manier ontwikkelen we een grote lees- en schrijfgierigheid. Onze kleuters starten dan ook met een grote voorsprong in het 1ste leerjaar. We zetten enorm in op (voor)lezen vanaf de start in de peuterklas. Elk kleuterthema start vanuit een prentenboek waaruit dagelijks wordt voorgelezen. Maar het houdt niet op bij de kleuterklas, ook in de lagere klassen wordt er meermaals per week (voor)gelezen.
Ook de taalontwikkeling van het Engels en Frans verliezen we niet uit het oog. We starten met taalinitiatie Frans en Engels in onze 3de kleuterklas op een creatieve manier. Onze leerlingen in het 5de leerjaar bouwden al een grote woordenschat op bij de start van de échte lessen Frans. Onze leerlingen in het 6de leerjaar kunnen met een Engelse bagage starten in het secundair onderwijs. Dit geeft hen een voorsprong tov leerlingen die instromen vanuit andere scholen.